6.07.2016

Czemu nie ma nowych notek

Bo jestem złym człowiekiem. Amen. 



A tak na serio
(tj. to było na serio, naprawdę jestem, ale to nie powód, Paweł Opydo w końcu blogaska jakoś prowadzi)
powinnam napisać, że jestem zajęta pracą, studiami i szczęśliwym związkiem z Michaelem Fassbenderem, ale w sumie to nieprawda, bo pracę zawalam, studia zawalam, ale Fassbender nadal nie dzwoni. Nie ma notek, albowiem w ciągu ostatnich miesięcy urwało mi od poczucia humoru i żadne dawki psychotropów nie zmieniają tego, że pragnę głównie leżeć i mieć bezzasadną nadzieję, że wszystko jakoś załatwi się samo. Nie śmieszą mnie nawet Kryształy Czasu, wobec czego psychiatra zdiagnozował u mnie ciężką depresję, zalecając profilaktyczną eutanazję. 

Gdzieś w tyle mózgu mi świta jednak, że bycie bezproduktywnym pasożytem raczej nie jest tym, co chciałam, gdy miałam sześć lat 
(o ile pamiętam, to był Nobel)
blogasek więc się zrebootuje na początku lipca, albowiem wtedy zaczną być wakacje i skończą mi się wymówki. Do tego czasu jestem dostępna

pod mailem the.q.one@gmail.com
W Krakówku (jakby ktoś chciał się spotkać czy coś, lubię poznawać nowych ludzi)

Na nowej odsłonie blogaska będzie:
- więcej prywaty
- więcej recek
- więcej Calling Bullshit

Przewiduję jakieś memłanie o depresji, o swoich studiach (filmoznawstwo), więcej też fanfika o Kylo Renie oraz trochę popkulturalnego bullshitu. Prawdopodobnie zmieni się szata graficzna, możliwe też, że pobawię się w Poważno Blogerkę i walnę nową domenę, jeśli znajdę taką kosztującą mniej niż dychę (bo bez przesady, aż tak bardzo nie chcę zostać blogową celebrytką). 

Aha - moderacja komci wraca, ale tylko dlatego, żem musiała pokasować z milion propozycji zarobienia tysięcy dolarów w internetach.  

Do zobaczenia :)
Q.

8 komentarzy:

  1. A tam, odpocznij, ogarnij, może samo przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w Twoim wypadku będzie inaczej, ale na postawie własnego doświadczenia ośmielę się stwierdzić, że studiowanie filmo na depresję wybitnie nie pomaga... (nie, żeby jakieś studia mogły na to pomóc, ale niektóre mogą chyba zaszkodzić...)

    OdpowiedzUsuń
  3. Q, cieszę się, że wracasz. Tęsknie za ficzkiem, za bullshitem, za reckami złych rzeczy. Trzymaj się i podnoś, twoi czytelnicy są z tobą <3
    Rany, ty jesteś w Krakowie? No to rzeczywiście trzeba się będzie kiedyś spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale półpaśca już nie masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała, byłby to jakiś pancerny półpasiec XD

      Usuń
  5. Zawsze warto zbadać przeciwciała tarczycy (nie tylko same hormony tarczycy bo z nich rzadko coś wynika) #jestemhipochondrykiemwięcwiemcomówię

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym powiedziała że to może być brak kawy w organizmie, ale ja diagnozuje kawy jako przyczynę większości schorzeń, więc... (a tak na serio, czekam z niecierpliwością,mam nadzieję że odzyskasz manę i siły życiowe)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się, będzie lepiej.Za dużo tego wszystkiego naraz może?
    Urlop by się przydał?
    A kot fajny!

    Chomik

    OdpowiedzUsuń