7.29.2015

Skończyła mi się wyobraźnia, czyli Hannibal s03e05-08


Naprawdę, chciałam napisać tę recenzję. Ale nie dałam rady.



Ten serial stał się tak zły, tak bez sensu, że oficjalnie kapituluję i idę recenzować Pixels. Tak, Pixels jest lepszym materiałem na recenzję. To o czymś świadczy, prawda?


Mam głupie wrażenie, że decyzja o skasowaniu serialu zapadła po tym, jak ktoś z NBC obejrzał cały trzeci sezon. Uwierzcie mi, to by wiele wyjaśniało. 

Tak więcej - szczegółowego rozwalania odcinków na czynniki pierwsze nie będzie, napiszę jeszcze jedną notkę z podsumowaniem całego sezonu i papa, Hannibalu - mam nadzieję, że nie znajdzie się nikt, kto zechciałby przedłużać dogorywanie tego serialu. Nawet sceny z Hugh w samych bokserkach tego nie wynagradzają.

9 komentarzy:

  1. Dlatego trzeci sezon Hannibala jest idealny do prasowania - rozstawiam sobie deskę przed laptopem, puszczam odcinek i zasuwam. Nie muszę się skupiać na śledzeniu fabuły (bo ni mo, panie, nie mo!), tylko na zagnieceniach, a kątem oka zerkam sobie na buźki aktorów. I w ten sposób oglądam bezboleśnie sezon, a pranie nie zalega na suszarce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam sie, jak złe to musi być, skoro Ty się nawet nie ulękłaś przed Harrym Potterem i Królem Węży, a tutaj braknie Ci słów XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony szkoda, że głupota cię zabiła, ale z drugiej... nie sądzę, że w innej postaci doczytałabym tego posta do końca. Tak chyba jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Panie Prezydencie. Kiedy będziemy mogli się spodziewać jakiejś recenzji ksiunrzki? Albo komiksuf? Nie mówię, że obecne recki są złe, ale mimo wszystko trochę się już stęskniłam za starymi reckami i porównywaniem złych tworów książko-podobnych do zimnioków.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym chciała się jednak dowiedzieć co było nie tak xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Listę nie-jakości wypunktowaną, w stylu Q, przypisaną do tego konkretnego odcinka, sobie życzę! :3 Prooooooszę!

      Usuń
  6. Naprawdę nie chce mi się już tego oglądać, a jestem na 3x2. Pierwszy sezon bardzo mi się podobał, ale teraz już nawet przymiotniki mi się kończą, gdy chcę opisać jak bardzo to jest złe. :C Mam pytanie - czy Alana przeżyła? (proszę, logiko, niech jest trupem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżyła. I - spoiler - ma dziecko z Margot.

      Usuń
  7. http://astargot.blogspot.com/2015/08/czerwone-niebo-juz-do-kupienia.html#comment-form Prezydencie, widziałeś? Kolejna ksionżka od TCD, autorka sama przyznaje się, że są w niej błędy bo chce "jak najszybciej wydać".

    OdpowiedzUsuń