1.11.2014

Ogłoszenia parafialne (speszjal ediszyn)

Czytelnicy!
Niestety, jak pisałem na facebooku, w reckowaniu szykuje się dłuższa przerwa. Spowodowane jest to głównie sprawami prywatnymi brakiem czasu levelowaniem w WoWa mam dość yaoiów ziemniak tym, że zbliża się sesja. Przygotowałem więc trzy rzeczy. Pierwszą jest zapowiedź premierowej recenzji kontynuacji reckowanego przeze mnie tutaj Mistrza Katarzyny Michalak.



(nad tym będziemy się znęcać następnym razem)

Drugą jest pewnego rodzaju przerywnik. Ktoś mi w komentarzach zarzucił, że nie doceniam internetowej twórczości, ogłaszam więc, że zrecenzuję pierwsze trzy blogi z opowiadaniami, których właściciele napiszą do mnie na maila (the.q.one@gmail.com). 

Trzecia sprawa - jeśli ktoś czyta komcie i/lub wywiader, to wie, że napisałem kiedyś tam tekst do Opowiadań Kotori III.


Jeżeli ktoś chciałby opcio przeczytać sobie w przerwie pomiędzy reckami, może także napisać na maila. Warunek jeden, standardowy - nie rozpowszechnianie dalej w żaden sposób i skasowanie z dysku zaraz po przeczytaniu. 

To w zasadzie tyle. Następna recka - Czarny Książę Michalak, luty.

(tak, to właśnie robię ^^)

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że recka dopiero w lutym. :(
    No, ale jakoś przeżyję. W końcu ma się tam jakieś życie poza internetami.
    A teraz mam prawdziwy dylemat. Czy przeczytać twoje opko czy nie? Nie wiem czy przeżyję czytanie yaoica, bo nie znoszę tego gatunku, no ale może będzie się przynajmniej z czego pośmiać? Mam nadzieję, że twoja oferta na wysłanie opcia będzie aktualna jeszcze przez jakiś czas, bo muszę teraz przemyśleć sens z życia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yaoi w zamierzeniu miał być śmieszny, więc polecam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, czas na szybką decyzję (szybką, podjęcie jej zajęło mi zaledwie kilka dni). Skuszę się na to opowiadanie. O ile nie ma seksów, to dam radę. :)
      Niezalogowana Brownie

      Usuń
  3. Cieszę się na reckę Michalak, bo od analizy "Bezdomnej" zaczynam odczuwać niezdrową fascynację tym, jak niewiarygodnie zła jest pisanina tej kobiety. Ba, kiedyś może nawet przeczytam jakąś z jej książek...
    A Q-opko wszystkim polecam, kawał naprawdę dobrego tekstu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę doczekać się recki. A opowiadanie chętnie przeczytam. Zaraz biorę się za wysyłanie maila.
    Pozdrawiam, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Q, poważnie grasz w wowa? A możesz zdradzić jak nazywa się tam twoja postać? Moze kiedyś cię spotkałam, albo jesteś jednym z tych, którzy mi pomogli i ja nawet o tym nie wiem...

    OdpowiedzUsuń